بهترین کلمه دنیا، مادر - 101
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

به جرم اینکه بهشت زیر پایشان بود

دنیا را برای خود جهنم کردند !

❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖❖

ای مادر عزیز که جانم فدای تو

قربانی مهربانی و لطف و صفای تو

هرگز نباشد محبت یاران و دوستان

همپایه محبت و مهر و وفای تو

ای مادر عزیز که جانم فدای تو

قربانی مهربانی و لطف و صفای تو

 

هرگز نباشد محبت یاران و دوستان

همپایه محبت و مهر و وفای تو

 

مهرت بروننمی رود از سینه ام که هست

این سینه خانه ی تو این دل سرای تو

 

آن گوهر یگانه ی دریای خلقتی

کاندر جهان کسی نشناسد بهای تو

 

مدح تو واجب است ولی کیست آنکس

کاید برون ز عهده ی مدح وثنای تو

 

هر بهره ای که برده ام از حسن تربیت

باشد زفیض کوشش بی انتهای تو

 

ای مادر عزیز که جان داده ای مرا

سهل است اگر که جان دهم اکنون برای تو

 

گرجان خویش هم زبرایت فدا کنم

کاری بزرگ نیست که باشد سزای تو

 

تنها همان تویی که چو برخیزی از میان

هرگز کسی دگر ننشیند به جای تو

 

خشنودی تو مایه خوشبختی من است

زیرا بود رضای خدا در رضای تو

 

گر بود اختیار جهانی به دست من

می ریختم تمام جهان را به پای تو

 

 

تلنگــر

دروغ همیشه بد نیست !

به مادر کم طاقت باید دروغ گفت ...

باید بهش گفت حالم خوبه،

همه چی خوبه

غذام خوبه،

هوا خوبه،

دلم خوشه

وقتی مــــــــــــــادرم خوب باشه همه چیز خوبه

.

.

.

الهی هرکه هستم ، هر چه هستم

به یک لحظه فدای بودن مادرم کن

دوستت دارم ب همین سادگی




عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 758
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: