غریبه ی آشنا
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

دلم غریبه ی آشنایی را میخواهد

که ساعتها بی آنکه بدانم

با یادش، فکرش ، صدایش ، شیطنتهایش

آرام میگیرم

دلم تنها به دیدن نامش خوش شده

تنها به شنیدن صدایش در جمع

در من چه میگذرد که این چنین

شیفته ی غریبه ی عاشقی شده ام

که او حتی در خیالش

در یادش

در خاطراتش

به دنبال دیگریست

عاشق شده ام؟؟؟

نمیدانم

عادت کرده ام به بودنش؟؟

نمیدانم

دلم بی صدا فریاد میزند که میخواهمش

حتی اگر نداند بی دلیل به دنبالش میگردم

به یادش به اطراف سرک میکشم

آری

شاید عاشق شده ام...!

نمیدانم

شاید خود نمیدانم در من چه میگذرد...

کاش کسی برایم جوابی داشته باشد

برای سوال هایم

بی قراری هایم

نگرانی هایم

میدانی غریبه؟؟! این منم

همانی که روزی از عشقت گفتی

از پریشانیت

دم نزدم

اما خیلی قبل تر از آنکه تو بدانی

 و حتی خود

دل و روحم را به تو داده بودم

همیشه به دنبال گمشده ای بودم

اما

نمیدانستم چه گم کرده ام

امروز

برای دل تنگی هایم پاسخی یافتم

برای پریشانیم دلیل...

شاید خنده دار است

اما....

دلیل من

کاش با من بمانی!

 



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: