نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
من همیشه مهاجرت رو دوست داشتم و فکر میکردم با اینکار میتونم به خواسته های ذهنی خودم برسم.

 

برای همین شروع کردم به جمع آوری اطلاعات برای مهاجرت به استرالیا.اینکار رو حدود ۵سال پیش شروع کردم که تا این مراحل انجام بشه و سابقه کارم به حد امتیاز لازم برسه دقیقا ۳ سال طول کشید.

۲سال پیش پرونده استرالیا رو فرستادم یعنی دقیقا جون ۲۰۰۸ بعد هم همه میدونن قانون جدید استرالیا که عطف ماسبق هم شد و کار ما منوط شد به گرفتن اسپانسر ایالتی یا منتظر ماندن.

من هم برای فدرال اقدام کردم آممممما با کمال تعجب با وجود اینکه دی اچ ال رسید داده بود که پرونده رو فرستاده بعد از ۱ سال واندی  پیگیری که بابا من هنوز فایل نامبر اول رو هم نگرفتم معلوم شد که شانس در رو همچنان رو ما بسته و تو میلیون ها پرونده ای که میره و میاد مال ما لای در مونده و گم شده .

بعدش هم که نی ناش ناش رشته ما حذف شد.

پس از هر چه بگذریم سخن کبک خوش تر است.

 

من مطالب بالا با اینکه تکراری بود رو گذاشتم که اینو بگم.

ویییییییییییییییزای استرالیا اومد نیشخند

بعد از 3.5 انتظار و 1.5 فرانسه خوندن بدون اینکه هنوز مصاحبه کبک رو بدم استرالیایی شدم.

 



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: