آخر هفته..
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی

سلام بچه ها..

حالتون خوبه؟بامدرسه ها چیکار میکنین..؟

من که دیگه دارم با این همه درس بیهوش میشم...مخصوصا از دفاعی حالم به هم میخوره...ایــــــــــش....

راستی بچه ها من امسال بازیگرای زیادی رو دیدم...اینم اسماشون..:

ترلان پروانه..فاطیما بهارمست...پریا مردانیان...نگار نیک خواه آزاد...مهسا هاشمی..کیمیاحسنی..امیرمحمد متقیان..

پگاه آهنگری...بهنوش طباطبایی..مهدی پاکدل..حامد بهداد()..دنیا فنی زاده..داریوش فرضیایی...شمسی فضل الهی...وحید نیک خواه آزاد و....

ولی من فقط تونستم از فاطیما،ترلان،بهنوش و دنیا فنی زاده امضا بگیرم...

و از یه سریشون هم عکس بگیرم که تا آخر هفته عکسا رو براتون میذارم..

راستی نظرات خیلی کمه...اگه اینطوری پیش بره من و فاطمه دیگه آپ نمیکنیم...

توی آپ بعدی برنده پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان رو هم اعلام میکنم...

..دوستتون دارم...

..بـــــــای..



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 761
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: